مصاحبه آرشیو خبر ها
رایولا : نه تمدید قرارداد و نه فروش پوگبا را رد نمی کنم

رایولا : نه تمدید قرارداد و نه فروش پوگبا را رد نمی کنم

ایجنت پل پوگپا می گوید که این هافبک 23 ساله در یوونتوس خوشحال است و هیچ عجله ای برای ترک تورین به مقصد منچستر ندارد.

 

مینو رایولا در دو مصاحبه دیروز موضعش در قبال پوگبا را مشخص کرد، او در ابتدا به نشریه ی تایمز گفته بود:

 

صحبت های زیادی در مورد آینده ی پل می شود، اما شاید او یوونتوس را ترک نکند. او هیچ عجله ای برای ترک تورین ندارد و یوونتوس نمی خواهد به او اجازه ی رفتن بدهد. آنها از او می خواهند که قراردادش را تمدید کند. پل برای رفتن بی قراری نمی کند. ما در یوونتوس خوشحالیم و آنها هم باشگاهی هستند که ستاره هایشان را حفظ می کنند. یوونتوس با پوگبا بی نهایت خوب برخورد کرده است، آنها باشگاه محشری هستند و به او ایمان دارند.

 

او دیشب هم بار دیگر به اسکای گفت:

 

یوونتوس می خواهد پوگبا تا مدتی طولانی در کنار این تیم بماند و ما در مورد تمدید قرارداد با هم صحبت کرده ایم. او هم حس اینکه بخواهد یووه را ترک کند ندارد، ما آرام هستیم. آیا او می ماند؟ هیچ چیزی را رد نمی کنیم، حتی منتقل شدن به باشگاهی دیگر را، چرا که پنجره ی نقل و انتقالات تا سپتامبر باز است. من نه فروش او و نه تمدید قرارداد او را رد و یا تایید نمی کنم، بین رایولا و هر باشگاهی در جهان مسیری دو طرفه وجود دارد، نه فقط منچستر یونایتد!

 

لازم به ذکر است که گاتزتا دلااسپورت و کوریره دلااسپورت در مقالات امروز خود گفته اند که صحبت های رایولا مبنی بر خوشحال بودن پوگبا در یوونتوس و تمایلش برای ماندن و یا تمدید قرارداد صادقانه بوده یووه قصد فروش او را ندارد.همچنین نشریه ی توتواسپورت خاطر نشان کرده که رابطه ی خوب پوگبا با اورا و محیط فوق العاده ی باشگاه یوونتوس دلیلی است که باعث شده او در یوونتوس بماند و احتمالا قراردادش را هم تمدید کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: